Čo hovoria o tulu naši klienti?

„Nástroj tulu sme začali používať po dlhšom zvažovaní najmä z dôvodu neustále rastúcej administratívnej náročnosti pri spracovaní pracovného pomeru zamestnanca. Pri nástupe so zamestnancom podpisujeme viacero rôznych dokumentov, zároveň sme menili niektoré časti pracovných zmlúv, kde bolo potrebné vytvoriť dodatky pre celú firmu. Takto vytvorím dokument prakticky na jeden „klik“ a nemusím stráviť čas kopírovaním údajov zamestnancov. Tým sa eliminuje aj chybovosť v dátach.

Vyhovuje nám, že si do systému môžeme podľa vlastnej potreby dopĺňať jednotlivé položky o zamestnancoch, pričom tieto je možné exportovať do excelu a takéto zostavy sa tak dajú využívať ako základné prehľady o zamestnancoch.

Nástroj sa používa veľmi intuitívne a vytváranie dokumentov v ňom je naozaj jednoduché. Postupne sem implementujeme celú zamestnaneckú dokumentáciu, čiže nielen pracovné zmluvy, ale aj rôzne preberacie protokoly, splnomocnenia a pod.

Určite je to nástroj vhodný pre firmy, kde je buď väčší pohyb zamestnancov, alebo kde je na riešenie personálnej agendy napr. len jeden človek, ktorý sa namiesto zbytočnej administratívy môže venovať činnostiam s väčšou pridanou hodnotou pre firmu.

Čo ešte oceňujem na spolupráci s tulu je, že veľmi promptne reagujú na akýkoľvek dotaz a prípadné problémy sú rýchlo odstránené. Takisto boli do nástroja zapracované aj niektoré naše pripomienky, čiže vidím záujem o aktívnu komunikáciu s klientom a prispôsobovanie nástroja tak, aby bol maximálne user-friendly.

Určite by som ho firmám, ktoré zvažujú automatizovať svoju personálnu administráciu, a hľadajú pomerne jednoduché a finančne nenáročné riešenie (v porovnaní s „veľkými“ systémami), odporúčala.

Ďakujem a želám veľa spokojných užívateľov.“

Alexandra Kojnok

HR manager, Banchem s.r.o.

„Šetrenie času a zlepšovanie procesov v oblasti administratívy považujem ako HR manažérka v Profesii za veľmi dôležité a už v dnešnej dobe až nevyhnutné.

tulu sme začali používať úplne od začiatku jeho vzniku a pomohlo nám nielen zefektívniť tvorbu dokumentov, zmlúv, rôznych dodatkov pre zamestnancov, ale aj upratať všetky šablóny, ktoré na ich výrobu používame. Moja nová kolegynka na HR oddelení sa veľmi rýchlo zhostila tohto systému, keďže je veľmi intuitívny a tak mohla hneď pracovať s dokumentami, zmluvami a rýchlo sa v nich dokázala orientovať aj vďaka prehľadnému prístupu.“

Zuzana Kaňuchová

HR manager, Profesia spol. s r.o.

„Používanie tulu nám pomohlo dať do poriadku a uceleného systému nekonečný proces administratívy zamestnancov, ktorí prichádzajú a odchádzajú. Popri všetkých ostatných úlohách sa práve na tomto postupne snažíme pracovať. Keďže všetky naše šablóny už máme nahraté v systéme, pri vytváraní dokumentov výrazne ušetríme čas. Veľmi oceňujeme aj to, že v tulu sa nachádzajú aj dôveryhodné vzorové šablóny, od ktorých sa dá odraziť pri príprave našich dokumentov.“

Mgr. Branislav Kožuch

Predseda, OZ V.I.A.C.