Nástroj pre tvorbu dokumentov
a správu zamestnancov
Objavte funkcie, ktoré vám uľahčia administratívu a ušetria čas
Nevyžadujeme kreditnú kartu.
Nástroj vytvorený tak, aby šetril váš čas
Automatizovaná tvorba dokumentov
Údaje zamestnancov tulu automaticky vloží do zmluv, dodatkov a potvrdení. Dokumenty máte hotové na pár klikov.
Jednoduchá správa zamestnancov
Bezpečne ukladá údaje zamestnancov a históriu dokumentov. Pridajte k zamestnancom prílohy, poznámky a pripomienky. Majte všetko pokope.
Vlastné aj hotové vzory dokumentov
Nahrajte si do systému šablóny, ktoré bežne používate na tvorbu dokumentov. V tulu nájdete tiež hotové vzory zmluv pripravené právnikmi.


Funkcie, ktoré vám uľahčia vašu každodennú prácu

Vytvárajte viac dokumentov naraz

Spravujte údaje zamestnancov efektívnejšie
Údaje zamestnancov a dôležité prílohy, poznámky a pripomienky, ktoré si do tulu nahráte, v ňom zostanú bezpečne uložené.
Majte 100% prehľad a kontrolu
Ušetrite si čas hromadnými akciami
Prostredníctvom hromadných akcií nahráte či upravíte údaje zamestnancov a vytvoríte kompletnú dokumentáciu.

Osobný dotazník
Bezpečné a rýchle získavanie údajov od zamestnancov
Pomocou online osobného dotazníka jednoducho získate údaje od nových ľudí alebo aktualizujete údaje pri existujúcich zamestnancoch. Stačí, keď zadáte ich e-mailové adresy a systém každému odošle link s unikátnym online dotazníkom.
Vzorové šablóny
Hotové vzory dokumentov pripravené na použitie
Vo svojom konte v tulu nájdete okrem možnosti nahrať vlastné šablóny tiež hotové vzorové šablóny, napr. pracovné zmluvy, dohody o ukončení pracovného pomeru, dohody o pracovnej činnosti študenta a iné. Stačí k nim nahrať údaje zamestnancov a okamžite vytvoríte potrebné dokumenty.

Čo hovoria o tulu naši klienti?
Alexandra Kojnok
HR manager, Banchem s.r.o.
Zuzana Kaňuchová
HR manager, Profesia spol. s r.o.

Mgr. Branislav Kožuch
Predseda, OZ V.I.A.C.