Vyskúšajte tulu zadarmo
Registrujte sa a využívajte ho neobmedzene.
0 – 5
zamestnancov
free
predplatné
€
0
/rok
6 – 20
zamestnancov
mini
predplatné
€
190
/rok
21 – 50
zamestnancov
midi
predplatné
€
390
/rok
51 – 100
zamestnancov
maxi
predplatné
€
690
/rok
101 – 200
zamestnancov
mega
predplatné
€
990
/rok
201 – 500
zamestnancov
ultra
predplatné
€
1 990
/rok
501 – 1,000
zamestnancov
ultra plus
predplatné
€
3 490
/rok
0 – 5
zamestnancov
free
predplatné
€
0
/mesiac
6 – 20
zamestnancov
mini
predplatné
€
19
/mesiac
21 – 50
zamestnancov
midi
predplatné
€
39
/mesiac
51 – 100
zamestnancov
maxi
predplatné
€
69
/mesiac
101 – 200
zamestnancov
mega
predplatné
€
99
/mesiac
201 – 500
zamestnancov
ultra
predplatné
€
199
/mesiac
501 – 1,000
zamestnancov
ultra plus
predplatné
€
349
/mesiac
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Čo získate s predplatným?
Toto je len pár zo všetkých zaujímavých funkcií, ktoré v tulu nájdete.
?
Údaje zamestnancov aj dôležité prílohy, sú v tulu bezpečne uložené.
?
Upravte si polia s údajmi zamestnancov podľa potreby.
?
Uložené údaje o zamestnancoch si môžete stiahnuť aj ako PDF dokument.
?
Zoznam údajov všetkých zamestnancov si môžete jednoducho exportovať do tabuľky.
?
Pomocou inteligentného osobného dotazníka získate od zamestnancov potrebné údaje a ľahko ich vložíte do tulu.
?
V tulu môžete používať aj svoje vlastné vzory a šablóny, ktoré bežne používate na tvorbu dokumentov.
?
Vo svojom konte nájdete aj hotové vzory zmlúv pre rôzne situácie, ktoré pripravili právnici.
?
Nástroj za vás vloží údaje zamestnancov do správnych miest v šablónach a naraz vytvorí desiatky dokumentov pre zamestnancov.
?
Pomocou tabuľky dokážete naraz pridať údaje viacerých zamestnancov, nové polia aj prevádzky.
?
Pomocou tabuľky môžete jednoducho hromadne upraviť údaje existujúcich zamestnancov.
?
Do firemného konta v tulu môže dať prístup všetkým kolegom, ktorí ho potrebujú.
?
O dôležitých aktivitách iného používateľa vo vašom konte dostanete upozornenie.
?
Používateľom môžete udeliť rolu Administrátora či Manažéra a upraviť im tak prístup k niektorým údajom a nastaveniam.
?
Podrobný prehľad o vytvorených dokumentoch, úpravách údajov zamestnancov, šablónach a o zmenách v nástroji.