Vyskúšajte tulu zadarmo
Registrujte sa a využívajte ho neobmedzene.
Predplatné
bez Elektronického podpisu
s Elektronickým podpisom
free
do 5 zamestnancov
€
0
Nie je k dispozícii
mini
do 20 zamestnancov
€
190
€
299
midi
do 50 zamestnancov
€
390
€
699
maxi
do 100 zamestnancov
€
690
€
1299
mega
do 200 zamestnancov
€
990
€
2299
ultra
do 500 zamestnancov
€
1990
€
4499
ultra plus
do 1000 zamestnancov
€
3490
Kontaktujte nás
Predplatné
bez Elektronického podpisu
s Elektronickým podpisom
free
do 5 zamestnancov
€
0
Nie je k dispozícii
mini
do 20 zamestnancov
€
19
€
29
midi
do 50 zamestnancov
€
39
€
69
maxi
do 100 zamestnancov
€
69
€
119
mega
do 200 zamestnancov
€
99
€
199
ultra
do 500 zamestnancov
€
199
€
399
ultra plus
do 1000 zamestnancov
€
349
Kontaktujte nás
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Čo získate s predplatným?
Toto je len pár zo všetkých zaujímavých funkcií, ktoré v tulu nájdete.
Správa údajov zamestnancov
Polia zamestnancov na mieru
?
Údaje zamestnancov aj dôležité prílohy sú v tulu bezpečne uložené.
?
Upravte si polia s údajmi zamestnancov podľa potreby.
?
Uložené údaje o zamestnancoch si môžete stiahnuť aj ako PDF dokument.
?
Zoznam údajov všetkých zamestnancov si môžete jednoducho exportovať do tabuľky.
?
Pomocou inteligentného osobného dotazníka získate od zamestnancov potrebné údaje a ľahko ich vložíte do tulu.
?
V tulu môžete používať aj svoje vlastné vzory a šablóny, ktoré bežne používate na tvorbu dokumentov.
?
Vo svojom konte nájdete aj hotové vzory zmlúv pre rôzne situácie, ktoré pripravili právnici.
?
Nástroj za vás vloží údaje zamestnancov do správnych miest v šablónach a naraz vytvorí desiatky dokumentov pre zamestnancov.
?
Pomocou tabuľky dokážete naraz pridať údaje viacerých zamestnancov, nové polia aj prevádzky.
?
Pomocou tabuľky môžete jednoducho hromadne upraviť údaje existujúcich zamestnancov.
?
Do firemného konta v tulu môže dať prístup všetkým kolegom, ktorí ho potrebujú.
?
O dôležitých aktivitách iného používateľa vo vašom konte dostanete upozornenie.
?
Používateľom môžete udeliť rolu Administrátora či Manažéra a upraviť im tak prístup k niektorým údajom a nastaveniam.
?
Získate podrobný prehľad o vytvorených dokumentoch, úpravách údajov zamestnancov, šablónach a o zmenách v nástroji.