Ako sa z tulu stal super nástroj na správu údajov zamestnancov

Našim hlavným cieľom s tulu je prácu s HR administratívou zjednodušovať a robiť pracovné dni krajšie. Skvele ho využijete na tvorbu dokumentov, no okrem toho si v ňom dokážete jednoducho evidovať údaje zamestnancov. Prečítajte si, ako môžete využiť dve nové funkcie, ktoré sme pridali. 

Keď sme náš nástroj tulu v Profesii vytvárali úplne na začiatku, vedeli sme, že by sa z neho nemal stať ďalší robustný HR systém. Tých je tu už dosť a robia to dobre. Chceli sme, aby si tulu mohli dovoliť aj menšie firmy a všetci tí, ktorí si potrebujú jednoducho, no efektívne udržať poriadok s údajmi a dokumentami pre zamestnancov.

Nedávno sme preto doplnili možnosť pridať si poznámky a pripomienky, ktoré vám v tom pomôžu ešte viac.

NOVINKA: Poznámky a pripomienky

Aj keď sú diáre, pripomienky v mobile či excel tabuľky nesmrteľné klasiky, myslíme si, že keď máte v jednom systéme pokope všetko, s čím denne pracujete, váš život je ľahší. Preto sme do tulu pridali možnosť uložiť si k zamestnancom aj poznámky a nastaviť si pripomienky na rôzne “životné udalosti”.

Limit na dĺžku poznámky neexistuje, poznačiť si tak môžete čokoľvek, čo považujete za nevyhnutné. Rovnaké je to aj v prípade pripomienok – ich počet môže byť ľubovoľný. Dôležitú udalosť, ktorú si poznačíte na konkrétny dátum, vám tulu pripomenie upozornením priamo v aplikácii a rovnako vám do schránky pošle e-mail.

Poznámku aj pripomienku si nastavíte v detaile zamestnanca.

Pripomeňme si aj “staré dobré” funkcie

Aby ste mali komplexný prehľad o tom, ako môžete tulu využívať na správu údajov zamestnancov, pripomeňme si aj staré dobré funkcie.

Detail zamestnanca môžete nazvať aj profilom či kartou zamestnanca. Ako len chcete. Nájdete v ňom absolútne všetky dáta, ktoré k zamestnancovi evidujete. Základom sú údaje, ktoré slúžia najmä na tvorbu dokumentov. Stačí ich raz vložiť do tulu a systém ich bude automaticky vkladať do šablón zmlúv. Prakticky na pár klikov vám tak vygeneruje hotový dokument.

TIP: Svoju v prácu v tulu si dokážete plne prispôsobiť – môžete si totiž vytvoriť nové vlastné polia na rôzne údaje. Nie ste tak limitovaní prednastavenými poľami.  

Všetky vytvorené zmluvy ostávajú uložené v detaile a môžete sa k nim kedykoľvek vrátiť. V histórii vidíte, kto, kedy a aký dokument vytvoril. Do detailu si môžete uložiť tiež ľubovoľné prílohy (fotografie, certifikáty, potvrdenia…).

Osobný dotazník vám pomôže získať údaje priamo od zamestnanca bez toho, aby ste ich potom museli pracne kopírovať do systému. Priamo z tulu odošlete unikátny osobný dotazník na e-mailovú adresu zamestnanca, ten ho vyplní, šifrovane odošle späť a vy už údaje len skontrolujete a potvrdíte.

Viac o tom, ako šikovne môžete tulu využívať na správu údajov zamestnancov, sme už písali v staršom blogu. Prečítať ti ho môžete tu.

Páčil sa vám článok? Šírte ho ďalej.

Mohlo by vás zaujímať