6 tipov, ako nakopnúť svoju produktivitu v práci

V dobe veľkého množstva správ a informácií, ktoré sa na nás valia, notifikácií, ktoré nám pípajú v mobile a najmä vysokého pracovného nasadenia je čoraz ťažšie udržať si vysokú úroveň produktivity práce. HR je navyše práca s ľuďmi a sami najlepšie viete, že tí sú nevyspytateľní a dokážu prekrútiť aj ten najlepšie pripravený časový plán. […]

5 nových funkcií a vylepšení tulu, ktoré zefektívnia vašu prácu

Máme dobré správy. V novembri prinášame hneď niekoľko vylepšení nášho tulu, ktoré vašu prácu urobia ešte plynulejšiu, efektívnejšiu a prinesú vám viac kontroly. V krátkom článku prinášame svižné informácie o každej novinke.  V článku sa dočítate o: Ako jednoducho upravíte jeden alebo viacero údajov aj u väčšieho množstva zamestnancov naraz Vďaka čomu budete môcť vyhľadávať v zozname zamestnancov ešte rýchlejšie Čo […]

Prečo a ako vzniklo tulu

tulu je najnovší prírastok do rodiny produktov Profesie, s ktorým je možné ušetriť kopec času pri tvorbe dokumentov pre zamestnancov. Prečo sme sa pustili do takéhoto projektu, ako sme vymýšľali princíp jeho fungovania a prečo ešte aj takmer pol roka po jeho vypustení do sveta nie sme na konci a zrejme ani nikdy nebudeme?  Hľadali sme „doma“  Dobré […]

Prejsť na začiatok